خانه اخبار

اخبار شرکت خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف

شرکت اخبار
خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف
آخرین اخبار شرکت خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف


جریان فرآیند برای فرآیند تولید ساخت سیب زمینی سرخ کرده:
1. روند خط تولید سیب زمینی سرخ کرده: تمیز کردن و پوست کندن سیب زمینی → چیدن → تغذیه لیفتینگ → قطعه قطعه (نوار) ​​→ شستشو → سفید کننده و محافظت از رنگ → سیم پیچ و تخلیه → سرخ کردن → از بین بردن رطوبت → طعم دهنده → انتقال → بسته بندی.تجهیزات پردازش سیب زمینی سرخ کرده را می توان برای پاسخگویی به نیازهای واقعی مشتریان سفارشی کرد.

آخرین اخبار شرکت خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف  0آخرین اخبار شرکت خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف  1

2 ، تجهیزات پردازش سیب زمینی سرخ کرده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، خروجی بالا ، صرفه جویی در نیروی کار ، نصب و راه اندازی تجهیزات ساخته شده است.خط کامل کمربند مشبک دوتایی را برای حمل و نقل مواد غذایی استفاده می کند و از تسمه های مشبک بالا و پایین می توان برای تبدیل فرکانس استفاده کرد.کاربر می تواند سرعت انتقال تسمه مش را با توجه به تفاوت غذای سرخ شده تنظیم کند و مجهز به مشعل با بازده بالا است که در گرم شدن سریع و در راندمان تولید بالا است.برای آسان سازی نظافت و نگهداری از بدن ، یک سیستم بالابر برقی ارائه شده است.علاوه بر این ، یک سیستم اتوماتیک استخراج دود و یک سیستم تولید مداوم درجه حرارت ثابت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کارگران از یک محیط کار خوب برای جلوگیری از دود و آتش سوزی برخوردار هستند ، در حالی که از سرخ شدن غذا در همان درجه حرارت اطمینان حاصل می کنید ، بنابراین غذای سرخ شده مزه می دهد ترد تر
ویژگی های اصلی خط فرآوری سیب زمینی سرخ کرده:
1. فناوری پیشرفته یکپارچه روغن و آب ، که بر نقص های سرخ کن معمولی ، فیلتراسیون اتوماتیک غلبه می کند ، می تواند روغن سرخ کردنی را تمیز نگه دارد ، به طوری که محصولات سرخ شده ثابت هستند ، که نه تنها کیفیت محصول را بهبود می بخشد ، باعث ماندگاری بیشتر می شود ، بلکه محصولات را نیز به ارمغان می آورد ارزش افزوده بالاتر
2. پیکربندی و کنترل مکانیکی پیشرفته ، همیشه می تواند شرایط کاری خوبی را حفظ کند ، نه تنها خروجی را بهبود می بخشد ، بلکه کیفیت محصول را ثابت ، رنگ یکنواخت ، عطر و طعم می کند.
3. فیلتر کردن اتوماتیک دستگاه می تواند عمر روغن روغن سرخ کردنی را بدون نیاز به تعویض مکرر روغن بسیار افزایش دهد.روغن مصرف شده در فرآیند سرخ کردن محصول معادل روغن جذب شده توسط محصول است و بازده صرفه جویی در مصرف سوخت بسیار بهبود می یابد.
4- سیستم گرمایش پیشرفته و کارآمد از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کند.
5. عملکرد مداوم دستگاه بهره وری کار واحد را بهبود می بخشد ، به طور موثر هزینه واحد را کاهش می دهد ، و همچنین برای هزینه های کار و هزینه های مدیریت بسیار مفید است.
6. استفاده از این تجهیزات می تواند کیفیت محصول را تا حد زیادی بهبود بخشد ، هزینه های مختلف انجام شده در فرآیند تولید را کاهش دهد و محصولات شما را در بازار رقابتی تر کند.

آخرین اخبار شرکت خط سرخ شده فرانسوی فرانسوی | خط ایستاده سیب زمینی سرخ شده یخ زده با یک توقف  2

میخانه زمان : 2021-04-23 16:56:40 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Henan huafood machinery technology co., LTD

تماس با شخص: Mr. Jacky Miao

تلفن: +8615136129173

فکس: 86-371-56787763

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)